Toimitusmaksu vain 7 euroa Turvalliset maksut Nopea toimitus Eettinen valmistus

UKK

Usein kysytyt kysymykset

K: Haluan rekisteröityä asiakkaaksi – kuinka toimin?

V: Hieno päätös hyvä ystävä. Voit rekisteröityä asiakkaaksi kolmella eri tavalla, joista voit valita mieleisesi. Helpoin tapa on rekisteröityä verkkokauppamme puolella, jolloin pääset heti myös ostoksille. Voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@hejco.com tai puhelimitse +358 (0)20 150 5230, jolloin teemme sinulle käyttäjätunnuksen sekä salasanan sekä autamme sinua kaikissa kysymyksissä.

K: Haluaisin muuttaa tietojani

V: Voit muuttaa tietojasi kirjautumalla sisään ja valitsemalla "Omat sivut" valikosta. Jos olet sopimusasiakas on sinulle paras ja nopein tapa muuttaa tietojasi asiakaspalveluumme kautta joko sähköpostilla tai puhelimitse.

K: Mistä löytäisin lisää tietoa Hejcosta yrityksenä?

V: Markkinajohtajana haluamme toimia esimerkkinä myös muille alamme yrityksille ja toimia täysin läpinäkyvästi. Tuomme jatkuvasti lisää tietoja yrityksestämme esille ja voit lukea toimintatavoistamme, historiasta ja vastuullisuudestamme seuraavilta sivuilta. Tietoa Hejcosta, Yritysvastuu, Toimintaohjeisto. Mikäli haluaisit vielä enemmän tietoa yrityksestämme annamme mielellämme lisää tietoja asiakaspalvelussa.

K: Voinko kokeilla tuotteitanne jossain ennen ostopäätöstä?

V: Tietenkin! Meillä on mahtava jälleenmyyjien verkosto ympäri Suomea ja löydät paikallisen jälleenmyyjäsi jälleenmyyjät–sivuilta

K: En ole varma oikeasta koosta – miten löytäisin oman kokoni?

V: Älä huoli. Olemme koonneet kokotaulukkoon eri tuotteiden koot ja ohjeet mittojen ottamista varten, jotta löytäisit kokosi helposti ja nopeasti. Tarvitset vain mittanauhan ja olet jo melkein valmis.

K: Milloin tilaukseni on perillä?

V: Yleisimmissä tapauksissa tilaukset ovat perillä muutaman päivän tai viikon sisällä tilausvahvistuksen saapumisesta. Toimitusaikoihin vaikuttavat kuitenkin useat tekijät, kuten esimerkiksi onko tilauksessasi tuotteita, joita ei ole tilaushetkellä varastossa. Mikäli tilaus sisältää tällaisia tuotteita, saat toimituksesi useassa eri lähetyksessä. Samanlainen käytäntö toimii myös silloin, jos olet tilannut kustomointipalveluita, kuten brodeerauksia tai painatuksia osaan tai kaikkiin tuotteista. Lähetämme sinulle luonnollisesti tilausvahvistuksen sähköpostiisi, josta selviää arvioitu toimitusaika tilauksen jälkeen. Jos sinulla herää lisäkysymyksiä tilaukseen liittyen voit olla yhteydessä avuliaaseen asiakaspalveluumme.

K: Luulen, että lähetykseni on kadonnut

V: Näin ei kuuluisi tapahtua. Olethan pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme ja me selvitämme lähetyksesi tilanteen.

Toimitusmaksu vain 7 euroa Turvalliset maksut Nopea toimitus Eettinen valmistus
Hejco | Leijona Group Oy – Elimäenkatu 9 A 7.krs, 00510 Helsinki
Täysversioon | Vaihda Mobiiliversioon
Sulje