Miten tilaan hejco.fi-verkkokaupasta?
Tilaaminen hejco.fi-verkkokaupasta on helppoa ja nopeaa. Sinun ei tarvitse rekisteröityä tai kirjautua sisään tilausta tehdessäsi ja maksutapoina voit käyttää Svea-laskua, korttimaksua tai julkisen sektorin toimijoille suunnattua omaa laskua. Katso alla olevasta videosta miten helppoa tilaaminen on.
Näin helposti saat selville oman kokosi
Yksi yleisimmistä kysymyksistä, joissa asiakkaitamme autamme on oman koon selvittäminen eikä syyttä. Kaikilla vaatevalmistajilla on käytössä koot, jotka voivat vaihdella jonkin verran eri mallistojen välillä, joten varmimmin selvität oman kokosi, kun otat ensiksi mitat itsestäsi ja vertaat sitten mittoja kokotaulukkoomme. Katso alla olevasta videosta miten mitat otetaan.
Näin löydät nykyisen työvaatteesi koon
Oletko tilaamassa uutta työvaatetta, mutta et ole aivan varma mitä kokoa työvaatteesi on? Käytössämme on kaksi eri niskalapputyyppiä, jotka vaihtelevat hieman työvaatteen mukaan. Katso alla olevasta videosta, miten löydät oman kokosi.
Näin helposti tilaat sopimusasiakkaiden verkkokaupasta osoitteessa shop.hejco.com
Sopimusasiakkailla on käytössään oma verkkokauppa osoitteessa shop.hejco.com, josta kirjautumisen jälkeen voi tilata työvaatteita. Alla olevassa videossa näytämme, miten helppoa tilaaminen siellä on.
Mistä löydän tietoa Hejcosta?
Mahtavaa, että olet kiinnostunut meistä ja haluat saada lisää tietoa tavastamme toimia puhtaamman ympäristön ja kestävämmän kehityksen puolesta. Olemme koonneet sivuillemme eri aihepiirin ympäriltä tietoja meistä, mutta jos Hejcon historia ei ole vielä sinulle tuttu kannattaa aloittaa täältä. Toiminnastamme kestävän kehityksen puolesta kerromme täällä CSR:n ja SCR:n muodossa. Hejcosta yleisemmin löydät lisätietoa täältä.
Voinko kokeilla tuotteita ennen tilaamista?
Ehdottomasti! Meillä on kattava jälleenmyyjien verkosto ympäri Suomea, ja löydät lähimmän sinua palvelevan Hejco-jälleenmyyjän tältä sivulta. Hejcon jälleenmyyjät ovat paikallisia asiantuntijoita, jotka auttavat kaikissa tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä paikanpäällä tai verkkokaupassa.
Koska tilaukseni on perillä?
Tilaukset ovat pääsääntöisesti perille muutamassa päivissä tai enintään viikossa. Toimitusaikaan vaikuttavat luonnollisesti sellaiset asiat, kuten tuotteen varastotilanne, paikallisen kuljetusliikkeen omat sisäiset prosessit sekä se, tilaatko työvaatteisiisi kustomointipalveluita, kuten brodeerauksia, painatuksia tai mittatilaustöitä. Jos osa tilaamistasti tuotteista on varastossa saat ne toimitettuna nopeasti. Tuotteet, joita ei tilaushetkellä ole varastossa jälkitoimitetaan sinulle heti, kun tuotteet saapuvat varastoomme.
Jälkitoimituksista saat erillisen tilausvahvistuksen, josta näet tuotteiden arvioidun saapumisajan luoksesi. Jos tilauksista tai toimitusajoista herää kysyttävää, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme joko tämän verkkokaupan chatin välityksellä tai muiden kanavien kautta.
Miten tietojani käsitellään?
Meille tietojesi turvallinen käsitteleminen on tärkeä asia. Avaamme tietosuokakäytäntö-sivulla yksityiskohtaisesti miten tietojasi käsitellään, jotta voit varmistua tietojesi turvallisesta käsittelemisestä.
Saanko henkilökohtaista apua verkkokaupan käytössä?
Ehdottomasti. Me autamme sinua kaikissa kysymyksissä verkkokaupan käytössä. Voimme opastaa sinua helpoiten, kun otat yhteyden meihin chat-ikkunan kautta, joka löytyy kuvaruutusi oikeasta alaladaista tai sopimalla asiakaspalvelumme kanssa opastusajan sähköpostilla tai puhelimitse. Kun kerran olet jo verkkosivuillamme on chat-opastus sinullekin helpoin tapa saada apua. Klikkaa vain chat-ikonia kuvaruutusi oikeasta alalaidasta ja me neuvomme sinua kaikessa.