Sulje
Toimitusmaksu alk. 7 € Turvalliset maksut Nopea toimitus Eettinen valmistus

Palautus ja vaihto

Näin palautat tuotteen

Palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta tavaran vastaanottamisesta. Edellytämme, että tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen. Lähettäkää palautus aina tavallisena postipakettina ja liittäkää mukaan pakkauslista tai laskukopio. Postiennakolla tai ilman postimaksua palautettuja lähetyksiä emme lunasta. Palautuksen perilletulon varmistamiseksi muistattehan säilyttää paketin lähetystiedot, ota esimerkiksi puhelimellasi kuva lähetyskortista, jonka saat Postilta palautuksen yhteydessä

Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen takaisin ja käsitelleet palautuksen. Palautuksen käsitteleminen kestää normaalitapauksessa enintään 14 työpäivää. Useimmiten palautus saadaan kuitenkin käsiteltyä jo muutamassa päivässä, mutta ruuhka-ajat saattavat kasvattaa käsittelyaikaa.

Palautetusta tuotteesta lähetämme yritykselle hyvityslaskun. Kuluttajille palautusosa hyvitetään takaisin käytetyn maksutavan perusteella: jos käytit korttimaksua tilausta tehdessäsi, palautuu hyvitysmaksu tähän korttiin liitetylle tilille. Jos maksutapanasi oli lasku, niin hyvitysosa vähennetään laskun kokonaissummasta. 

Huom! Emme valitettavasti lähetä palautuslomakkeita lähetystemme mukana, koska pyrimme aktiivisesti karsimaan ympäristörasitteita kaikessa toiminnassamme. Voit ladata palautuslomakkeen itsellesi tästä linkistä.



Pikaohje palauttamiseen:

1) Voit tehdä palautusilmoituksen täällä tai vaihtoehtoisesti voit tulostaa palautuslomakeen tästä, tutustu sen ohjeisiin ja merkkaa siihen palauttamasi tuote/tuotteet
2) Laita palautuslomake alkuperäisen paketin sisälle ja sulje paketti huolellisesti esimerkiksi teipillä
3) Toimita paketti Postin toimipisteeseen ja lähetä se meille hyväksymiesi tilaus- ja toimitusehtojen mukaisesti takaisin alla olevaan osoitteeseen

    Leijona Group Oy, Palautusosasto,
    Satelliittikatu 5, 57210 SAVONLINNA

4) Säilytä Postilta saamasi lähetyskortti, josta selviää lähetystunnus tai ota kuva lähetyskortista talteen varmuuden vuoksi, jos kuljetus esimerkiksi katoaa matkalla
5) Hyvitys palautuu käyttämäsi maksutavan mukaisesti, joko kortille tai laskulle. Yrityksille lähetämme hyvityslaskun



Näin vaihdat tuotteen

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen palauta alkuperäinen tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassa uudesta tuotteesta.


Näin teet reklamaation

Reklamaatiotapauksissa, joissa tuotteessamme on ollut virhe tai se on esimerkiksi rikkoutunut kuljetuksessa, ottakaa ensin yhteyttä asiakaspalveluumme joko tämän verkkokaupan oikeasta alakulmasta löytyvän chatin avulla tai numerosta 020 336 048. Neuvomme miten saat reklamaation helposti tehtyä sekä uuden korvaavan tuotteen tilalle. Huomioittehan, että emme lunasta postiennakolla tai ilman postimaksua palautettuja reklamaatiolähetyksiä. Liittäkää reklamaatiopalautuksen mukaan laskukopio tai pakkauslista sekä kuvaus virheestä, jotta asian käsittely onnistuisi sujuvasti.

Toimitusmaksu alk. 7 € Turvalliset maksut Nopea toimitus Eettinen valmistus
Hejco | Leijona Group Oy – Härkähaankuja 14, 01730 Vantaa (Fashion Center)
Täysversioon | Vaihda Mobiiliversioon
Aloita chat