Tuotteiden palautusoikeus
Palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta tavaran vastaanottamisesta. Edellytämme, että̈ tuote on käyttämätön ja myyntikuntoinen. Täytä palautuslomake ja toimi lomakkeen lähettämisen jälkeen saamiesi ohjeiden mukaisesti. Veloitamme palautuksista 5€ / palautuslähetys. Liitä aina mukaan pakkauslista tai laskukopio. Palautuksen perilletulon varmistamiseksi muistathan säästää palautuksesta postista saamasi kuitin. Palautetusta tuotteesta lähetämme hyvityslaskun ja verkkokauppaostoksissa palautamme hyvityssumman sille maksutavalle, jota ostohetkellä on käytetty. Huomioithan, että palautus on ilmainen mutta alkuperäistä toimitusmaksua emme palauta.
Hyvitämme palauttamiesi tuotteiden hinnan heti, kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja käsitelleet palautuksen. Palautuksen käsitteleminen kestää normaalitapauksessa enintään 14 työpäivää. Useimmiten palautus saadaan kuitenkin käsiteltyä jo muutamassa päivässä, mutta ruuhka-ajat saattavat kasvattaa käsittelyaikaa.
Huom! Emme valitettavasti lähetä palautuslomakkeita lähetystemme mukana, koska pyrimme aktiivisesti karsimaan ympäristörasitteita kaikessa toiminnassamme.
Pikaohje palauttamiseen:
Merkitse lähetyslistaan tuotteet jotka tahdot palauttaa, pakkaa lähetyslista ja tuotteet alkuperäisen paketin sisälle ja sulje paketti huolellisesti esimerkiksi teipillä. Toimita paketti Postin toimipisteeseen ja anna heille palautustunnus 660013. Palautustunnuksen avulla Posti löytää palautusosoitteemme, joten palautus on sinulle maksuton.
Säilytä Postilta palautuksen yhteydessä saamasi lähetystunnus tai ota kuva lähetyskortista varmuuden vuoksi, jos kuljetus esimerkiksi katoaa matkalla.
Hyvitys palautuu käyttämäsi maksutavan mukaisesti 14 arkipäivän sisällä, joko kortille tai laskulle. Yrityksille lähetämme hyvityslaskun.
Lisätietoja tai apua saat asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@hejco.com tai 020 336 048.
Näin vaihdat tuotteen
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen palauta alkuperäinen tuote yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus verkkokaupassa uudesta tuotteesta.
Reklamaatio
Reklamaatiotapauksissa, jos tuotteessamme on ollut virhe tai se on esimerkiksi rikkoutunut kuljetuksessa, ota ensin yhteyttä̈ asiakaspalveluumme joko chatin avulla tai numerosta 020 336 048. Neuvomme miten saat reklamaation helposti tehtyä sekä uuden korvaavan tuotteen tilalle. Huomioithan, että̈ emme lunasta postiennakolla tai ilman postimaksua palautettuja reklamaatiolähetyksiä. Liitä reklamaatiopalautuksen mukaan laskukopio tai pakkauslista sekä̈ kuvaus virheestä̈, jotta asian käsittely onnistuisi sujuvasti.