Työvaatteet hammastyöhön
"Jo pienillä muutoksilla saat luotua paremman asiakaskokemuksen helposti"
Pelkopotilaasta hammashoitajaksi
Työvaatteillakin voi vaikuttaa positiivisemman asiakaskokemuksen puolesta. Jo ihan pienillä muutoksilla voi saada aikaan suuria onnistumisia, kuten Saran tapauksessa. Ja lopulta olikin melkoinen yllätys, että hän löysi itsensä hammashoitajan ammatista. Nyt Sara on itse mukana vaikuttamassa positiivisen asiakaskokemuksen puolesta. Lähtökohtana heillä on ollut se, että jopa ne pelkopotilaat tulevat takaisin saman hammaslääkärin pariin, kun ensimmäisellä kerralla saatu kokemus on jättänyt positiivisen mielikuvan.
Asiakaskokemukseen voi vaikuttaa helposti
Asiakkaan saama kokemus palvelusta ja sen laadusta jättää tutkitusti hyvin pitkän jäljen, oli kyse sitten positiivisesta tai negatiivisesta kokemuksesta. Jo hyvin pienillä muutoksilla voi saada suuria onnistumisia aikaan. Saran tapauksessa kokemuksen luomisessa mietittiin myös työvaatteiden merkitystä ja lopputulos oli onnistunut niin asiakkaan, kuin henkilökunnankin kannalta.
Kuinka paljon teillä on otettu huomioon asiakaskokemus kokonaisuutena?